Полірування лобового скла
Дуже поширеним дефектом сучасного автомобіля є втрата склом прозорості через потертості, подряпини, як правило, від склоочисників. На догоду безпеці пасажирів європейські і японські виробники роблять лобові стекла з досить м’яких видів скла, що і робить цей дефект поширеним. Зараз найбільш актуальним є питання зменшення загальної вартості ремонту автомобіля. В результаті зростання ринкової потреби пропонуємо нову для авторемонтного ринку послугу полірування скла. Вартість ремонту пошкодженої ділянки скла істотно нижче вартості його заміни!
Незначні пошкодження.
Велика частина лобових стекол, що вимагають полірування, мають невеликі потертості у вигляді дрібних подряпин завглибшки 50-200 мікрон. Такі дефекти скла виникають під впливом навколишнього середовища, а також в результаті механічного тертя двірників по склу. У даному випадку полірування лобового скла виконується дрібно-абразивним або повстяним кругом і дрібнозернистими абразивними пастами з вмістом оксидів цинку або марганцю. Процес полірування лобового скла полягає у шліфуванні з подальшим зняттям з поверхні незначного шару скла товщиною не більше 10 мікрон.
Середні пошкодження.
До цієї групи належать пошкодження скла глибиною від 200 до 300 мікрон. В цьому випадку полірування автоскла проводиться у кілька етапів і використовуються як дрібно-абразивні матеріали, так і середньо абразивні, з тих що містять оксид заліза і діоксид цирконію. Дані пошкодження часто зустрічаються на лобовому склі, у вигляді потертостей від механічного впливу зношених склоочисників. Даний процес трудомісткий і вимагає певної кількості часу.
Глибокі пошкодження.
Усунення пошкоджень глибиною понад 300 мікрон вимагає великої кількості часу. Дане полірування лобового скла проводиться з використанням крупнозернистих паст, що містять високий відсоток оксидів церію і хрому. Також можуть бути використані крупно-абразивні шліфувальні круги. Процедура полірування дозволяє позбутися від досить серйозних подряпин, надати оптичну прозорість скла.